Pages

Rabu, 22 Agustus 2012

Nydelig vær

Nydelig vær

Slutten av februar og nydelig vær.
Solen skinte og jeg bare måtte ut en tur. Kjørte en tur mot Vealøs og gikk litt på en brøytet skogsvei der.


Herlig tur.


torsdag 26. februar 2009

Gleder meg

Gleder meg til snøen er borte fra taket og at det er mulig å sitte på verandaen med kaffekoppen i solskinnet.
Se på de restene av istappene da, ikke noe særlig å få dette i hodet...

mandag 16. februar 2009

Snø

Det er nå 16 februar og snøen daler fremdeles ned.
Min datters hund er kjempeglad for det, for der er det full fart hele tiden.

Ikke like lett for ei på 3 år å bevege seg i den høye snøen da.

















Mamma'n kom å hjalp henne på beina igjen og da var det full fart igjen.

Nå gjenstår det å se om det kommer mye mer snø, eller om vi slipper unna snart.
Savner sommeren nå, men snøen som er her nå er bedre enn slaps og regn.
Det er litt fjernt å tenke på snøsmelting, vårblomster og sol når snøen daler ned fra himmelen og man omtrent ikke ser et gjerde på en høyde på 90 cm.

Nyt dagene med snø og tenk positivt.

tirsdag 10. februar 2009

Ut på tur

For å holde seg i form, må man ut å bevege seg.
Jeg sliter med det, men om jeg tar med kamera så er det litt lettere.

Stor sett så ser man flere detaljer når man går, kontra om man bruker bilen.
Jeg blir rett og slett sjokkert over hvor dårlig folk tar seg av sine dyre gjenstander.

















Joda, det har kommet mye snø.
Er det egentlig en unnskyldning?

Eller kanskje vedkommende som eier denne båten har for mye penger......???

Søndagstur

På søndag var vi på en kjøretur i finværet.
Skulle egentlig bare en tur til Kilebygda for å ta bilder.


Kilebygda Kirke er flott i vinterens drakt.















Men turen endte ikke der.
Vi kjørte videre og svingte mot Kragerø......
Da Øystein ville ha seg en røykepause og jeg strukket litt på beina, fikk jeg tatt det neste bilde.






















Kragerø: sol, sjø båtliv og utepilsen.

- Sola var der
- Det satt noen å drakk noe øl på en uterestaurant.
- Noen båter var det også der. ;)
Men snøen har også kommet til Kragerø, sommeridyllen forsvinner da.




Ingen kommentarer:

0 komentar:

Posting Komentar